Media markt

Air Shop

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Εδω και πολυ καιρο θελω να γραψω για την περιφεριακη οδο της Θεσσαλονικης. Μου δινετε η ευκαιρια εν μεσω Χριστουγεννων και εορτων και αφου ευχηθω σε ολους Χρονια πολλα με υγεια, ασφαλεια, αναπτυξη προσοχης, σημασια στην λεπτομερεια, προνοητικότητα, αντιληψη, προβλεψη, ελεγχο, οχι στην αφηρημάδα,  οχι στο ξεχαστηκα,  οχι στο δεν  το ειδα,  οχι στην αμελεια,  να  "ψαλω'' τα δικα μου καλαντα στου ιθύνοντες θρονιασμενους αμελεις, ειτε λεγονται κρατικοί υπαλληλοι, ειτε συντηρητες δρομων, ειτε οπως αλλιως θελουν να λεγονται.  Αν ειχαμε την δυνατοτητα να ρωτησουμε καποιον απο αυτους, "γιατι κυριοι εχουμε τοσα πολλα ατυχηματα στην περιφεριακη ??? "   Η πιο πιθανη απαντηση τους θα ειναι "διοτι οι οδηγοι ειναι απροσεκτοι και τρεχουν"  Ε !λοιπον, οχι κυριοι. Το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης ειναι δικο σας και οχι των οδηγων. Διορθωστε πρωτα τα δικα σας λαθη, τις δικες σας παραλήψεις, τις δικες σας χρονιες βλακειες, και μετα να μας πειτε για τα λαθη των οδηγων. Που και γι αυτα παλι εσεις ευθυνεστε. Θα επανελθω σε αυτο.
Ολοι γνωριζουμε τον κάκιστο και τοσο προχειρο σχεδιασμο της περιφεριακης οδου της πολης μας, την μη υπαρξη βοηθητικής λωριδας αναγκης, τις σχετικα απότομες στροφες, τις εγκληματικες  στροφες, πριν και μετα το τουνελ της Πυλαιας, αυτο το απαισιο τουνελ, που ισως εξ αιτιας του να μην μπορει να γινει επεκταση στο κατα πλατος της περιφεριακης και που με κανει να χαμογελαω μονο οταν βλεπω καποια μεγαλη νταλικα να μπαινει μεσα, και λεω. " να πως μια νταλικα κανει ερωτα σε ενα τουνελ. Οταν η νταλικα εφαρμοζει τελεια σε αυτο " Τοσο μικρο και επικινδυνο το εχουν φτιαξει. και πολλοι ανθρωποι εχουν βιωσει τρακαρισματα, τραυματισμους, και τρομο εξ' αιτιας του. Δυστυχως η κατασκευη του και η θεση του, πιστευω οτι ειναι μονιμη και θα εξακολουθει να στοιχειώνει τους Θεσσαλονικεις καθως και τους ταξιδιωτες Ελληνες και ξενους για παρα πολλα χρονια. Και φυσικα να μας προσβαλει και ως Ελληνες.
Αυτα ολα κακως εγιναν οπως εγιναν και δυστυχως δεν αλλαζουν.
Υπαρχουν ομως λαθη και παραληψεις που μπορουν να διορθωθουν, αλλα απλα, και αλλα λιγοτερο απλα. Αφου δεν ειστε σε θεση να δειτε εσεις αυτες τις παραληψεις, σας τις επισημαινει ενας απλος πολιτης.
1) Φτιαξτε παρκιγκ και στις δυο πορειες του δρομου, υπαρχουν σημεια και χωροι που μπορουν να κατασκευαστουν. Αυτο θα βοηθήσει τους οδηγους να σταματησουν το οχημα τους χωρις να κινδυνευει η ζωη η δικη τους η και αλλων οδηγων. Βαρεθηκαμε πια να εχουμε ουρες χιλιομετρων επειδη εμεινε ενα αυτοκινητο απο βενζινα η επειδη καποιος ποδηλατης δεν μπορει να βαλει την αλυσιδα στο γραναζι.
2) Διορθωστε τις ανάποδες κλισεις του οδοστρωματος στην εισοδο  και εξοδο του τουνελ. Αν εχετε ακουσει για την φυγοκεντρη δυναμη, χωρις να αναλυσω τις δυναμεις (βαρος-ταχητητα-τοξο στροφης- κεντρο βαρους) σας πληροφορώ οτι σε τετοιες στροφες η φυγοκεντρος δυναμη στηνει χορο περιμενοντας τα θυματα της να κανουν το λαθος που μεσω εσας και των προχειρων κατασκευων του οδοστρωματος, της παρειχατε αμεριστη υποστηριξη για να γιορτασει την εξοδο απο την πορεια η την ανατροπη ενος οχηματος.
3) Τοποθετηστε μεταλικες μπαρες σε ολα τα γυμνα σημεια. Σε παρα πολλα σημεια του περιφεριακου υπαρχουν δεκαδες εως εκατονταδες μετρα γυμνα απο τις μεταλλικες μπαρες προστασιας. Αυτες κανουν μια θαυμασια και σωστικη δουλεια. Ενας οδηγος που θα χασει τον ελεγχο του αυτοκινητου του, οταν θα χτυπησει στις μπαρες, αυτες θα το εξοστρακισουν παλι μεσα στον δρομο. Το αποτελεσμα θα ειναι μια πολυ λιγοτερη ζημια απο αυτην που θα ειχε το αυτοκινητο εαν δεν υπηρχαν οι μεταλλικες μπαρες. Το σοβαροτερο προβλημα ομως ειναι αλλο. Ειναι το διάζωμα, δηλαδη το τσιμεντενιο τοιχιο  υψους 30 cm επανω στο οποιο στηρίζονται οι μεταλλικες μπαρες. Οταν λοιπον λειπουν οι μεταλλικές μπαρες απο ενα διαζωμα π.χ. 100 m μηκος, τοτε αυτο το σημειο γινεται μια τρομακτικη παγιδα για τους οδηγους. Αν υποθεσουμε πως ενα αυτοκινητο χανει τον ελεγχο στην πιο ηπια μορφη. Δηλαδη μια απλη παρεκλιση πορειας, λογω αποσπασης προσοχης. Εφ' οσον λειπουν στο σημειο αυτο οι μεταλλικες μπαρες, θα γινει το εξης. Οταν το μπροστινο ελαστικο του αυτοκινητου, ερθει σε επαφη με το 30 cm υψους διαζωμα, το τσιμεντο θα κρατησει τους τροχους και εξ' αιτιας της ταχυτητας του αυτοκινητου, θα στριψει τους τροχους σε κλασμα του δευτερολεπτου. Την ιδια στιγμη το τιμονι θα στριψει απο μονο του με ταχυτητα και δυναμη τριφασικου κινητηρα. Το επομενο δευτερολεπτο το αυτοκινητο εχει παρει την πρωτη τουμπα και η συνεχιζει τις τουμπες η σερνετε αναποδα στην ασφαλτο μαζι με τους ατυχους και κακομοιρους επιβατες.
Για να μην εχουμε αλλα τετοια τρομαχτικα ατυχηματα, εσεις κυριοι του Δημου η της Νομαρχιας, φροντιστε να μην λειπουν μεταλλκες μπαρες απο κανενα σημειο του περιφεριακου.
4) Αντικαταστιστε τις σπασμενες και κατεστραμενες μεταλλικες μπαρες. Σε ολο το μηκος του περιφεριακου υπαρχουν κατεστραμενες μεταλλικες μπαρες, αυτο σημαινει οτι εκαναν πολυ καλα την δουλεια τους και εσωσαν καποιους ανθρωπους που επεσαν επανω τους. Ομως αγαπητοι κυριοι σας διαφευγει κατι πολυ σημσντικο. Οτι οι μεταλλικες μπαρες, ειναι μιας χρησεως. Αυτο σημαινει εαν ενας ατυχος οδηγος πεσει επανω σε μια μεταλλικη μπαρα που "χρησιμοποιηθηκε" τοτε το ατύχημα  θα ειναι πολυ πιο δυσαρεστο απο το προηγούμενο. Σας λεω μονο τουτο.  Και δικοι σας ανθρωποι κυκλοφορούν εκει επανω.
5) Βαψτε τις διαγραμμισεις σε ολο το μηκος της περιφεριακης. Η εμφανής διαγραμιση ειναι υψηστης  σημασιας για τους οδηγους. Ειδηκα στο σημειο του τουνελ και μεσα σε αυτο, οι οδηγοι κυριολεκτικα δεν ξερουν σε πια λωριδα  βρισκονται οταν περνουν απο εκει. Τι να πρωτοπροσεξουν, τη ταχυτητα τους ? τον μπροστινο τους ? τον διπλανο τους ? την πορεια τους ? την στροφη ? Τι ? Ασε οταν βρεχει , χιονιζει, εχει ομιχλη, χαμηλο φωτισμο η καπνο απο μια ενδεχόμενη  κοντινη φωτια.
Εαν ομως η διαγραμμιση ηταν εμφανης ο καθε οδηγος ξερει που βρισκετε και αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Να ξερει οτι βρισκετε στην λωριδα του. Να ειστε βεβαιοι κυριοι οτι πολλα απο τα ατυχήματα που εχουν γινει ειδηκα σε αυτο το σημειο, οφειλονται  στην αορατη διαγραμμιση των λωριδων.
6) Βαψτε την διαγραμμιση "οδηγο"  που βρισκετε δεξια και αριστερα του δρομου. Ολοι οι οδηγοι των οχηματων, σε δυσκολες συνθηκες πορειας, (βροχη, χιονι, ομιχλη, χαμηλος φωτισμος) σε αυτη την γραμμη-οδηγο βασιζονται , αυτην ακολουθουν. Ακομη ομως και σε καλες καιρικες συνθηκες, ειναι ο"φαρος" της σωστης πορειας. Σας πληροφορώ οτι και αυτη εχει χαθει εντελως.
7) Βαλτε πινακιδες στην εξοδο των οχηματων απο το δασος Σειχ Σου, και διαγραμμιστε σωστα τις πορειες ετσι ωστε να ενημερωνουν τους οδηγους, πως εαν η κατευθυνση τους ειναι προς Ανατολικα-Χαλκιδικη δεν θα πρεπει να κανουν αμεση εισοδο στον περιφεριακο, διοτι το σημειο αυτο ειναι μονο για εξοδο των οχηματων απο περιφεριακο προς Καυτατζογλιο και Τριανδρια και οχι εισοδος στον περιφεριακο. Τα αυτοκινητα λοιπον που βγαινουν απο το δασος με κατευθυνση Ανατολικα μπορουν με απολυτη ασφαλεια να πηγαινουν ισια και παραλληλα του περιφεριακου, και να μπουν στον περιφεριακο μαζι με τα αυτοκινητα που ερχονται απο το Καυτατζογλιο, την Τριανδρια και την Τουμπα.
8) Να λειτουργουν  παντα οι μεγαλες φωτεινες πινακιδες στο υψος των κοιμητηριων  στον περιφεριακο και στην ανατολικη εισοδο στο σημειο Cosmos προκειμενου να ενημερώνονται οι οδηγοι για το τι συμβαινει στον δρομο πριν φτασουν σε ενα πιθανο μποτιλιαρισμα επιβαρύνοντας
ετσι την υπαρχουσα κατασταση, καθως και για αλλες ενημερωσεις συμβαντων επι της περιφεριακης οδου, οπως συγκεκριμενα σημεια για ακινητοποιημενα οχηματα, ατυχηματα, ομιχλη, ολισθηροτητα απο λαδια η παγο, βρχοπτωση, χιονοπτωση, χαλαζι κ.α.  Και στο κατω κατω, γιατι δωθηκαν τοσα χρηματα για την κατασκευη τους, για να τις βλεπουμε σκοτεινές και αμιλητες ?

Για την ασφαλεια μας Chris lift
Μην αμελειτε... Προστατευθειτε.